باحضور معاون وزیر ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای وشنام دری شهرستان چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در هشتمین روز دهه مبارک فجر و بمناسبت گرامیداشت چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای وشنام دری شهرستان چابهار با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در جمع پر شور نوجوانان و جوانان به بهره برداری رسید.

این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال از سال گذشته بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان، دهیاری و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و فرمانداری این شهرستان در فضای با زیربنای ۱۳۵۰ متر مربع اغاز شده است و با صرف بابیش از ۵۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شده است.

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از ۲۷۰۰ نفر در قالب ۶۰۰ خانوار و حدود ٦ روستا از این فضای ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

بنابر اعلام سازمان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ١٤ پروژه مهم حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در سراسر استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری خواهد رسید و همچنین تجهیز بیش از ١٩ خانه ورزش روستایی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان با آغاز دهه مبارک فجر استارت خورده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار