استاندار اردبیل گفت: طبق طرح پیشنهادی از سال آینده بودجه و اعتبارات فرهنگی با محوریت ائمه جمعه به شورای فرهنگ عمومی داده می‌شود تا از موازی کاری پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر گفت: گاهی مواقع جزیره ای  عمل کردن و موازی کاری در اجرای برنامه های فرهنگی موجب سردرگمی علاقمندان و شهروندان می شود به این منظور دستگاه های متولی فرهنگ می توانند برنامه های خود با شورای فرهنگ عمومی هماهنگ کنند.

او با اشاره به اینکه باید در ترویج فرهنگ اسلامی به روش های هنری تلاش شود افزود: اگر برای ارتقای فرهنگ و اخلاق سرمایه گذاری شود هیچ تهدیدی متوجه جامعه و جوانان ما نخواهد شد و سایر حوزه ها نیز تقویت می شود.

استاندار اردبیل گفت: رشد، تعالی و پیشرفت هر جامعه در سایه فرهنگ و ترویج فرهنگ های اخلاق مدارانه توسعه می یابد و فرهنگ سازی در جامعه طبق شاخص های اسلامی می تواند جوانان و کودکان را با رهنمودهای بزرگان دینی آشنا کند.

بهنام جو با بیان اینکه متولیان فرهنگی در جامعه امروزی وظیفه سنگینی بر دوش دارند تصریح کرد: هر مسوولی باید با حساسیت بیشتر در انجام وظیفه خود احساس مسوولیت کند تا شهروندان این مسوول را به عنوان الگوی فرهنگی، اخلاقی و اداری برای خود تعیین کند. 

او گفت: تحرکات مردم برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی تکیه بر مسایل فرهنگی و اراده فرهنگی حضرت امام بوده که در آن زمان با کمترین امکانات و همدلی و وحدت به خواسته های خود دست یافتند.

 استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه روستاهای ما امروز از نعمات برق، گاز ، تلفن، آب و راه های آسفالته بهره مند هستند افزود: در ناحیه صنعتی شهرستان نیر تنها یک واحد تولیدی وجود داشت که به برکت انقلاب اسلامی امروزه بیش از ۱۰ واحد با اشتغال جوانان بومی فعالیت می کنند و امروز نیز بیش از ۳۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.