شهردار اردبیل گفت: در اجرای پروژه‌ها اصول علمی و فنی مورد توجه قرار گرفته و به زودی لایحه متمم ۶۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ را تقدیم شورا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در نشست با مجمع مطالبه گران از شهرداری به عنوان نهاد متعلق به مردم یاد کرد و گفت: در ۶ سال خدمت به مردم در جایگاه شهرداری اردبیل سعی کردیم تا به عنوان مدیر شهری مطالبات و خواسته‌های مردم را پیگیری کرده و از اجرای پروژه‌های زاید خودداری کنیم.

او تصریح کرد: در این ۶ سال به دنبال شناسایی منابع جدید درآمدی برای شهرداری بودیم تا در شأن مردم بتوانیم خدماتی را به آن‌ها ارائه کنیم.

شهردار اردبیل از مرمت عمارت شهرداری، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، پیاده راه عالی قاپو، بازگشایی شهیدگاه، احداث خیابان‌ها و میادین متعدد، راه‌اندازی فرهنگسرای بانوان و سرهنگ اصلانیان، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی میراشرف، همسطح‌سازی آرامستان‌ها، راه‌اندازی رینگ سلامت شورابیل، بازگشایی خیابان‌های اطراف شورابیل، احداث پل‌های عابر پیاده، پارکینگ‌ها و ... به عنوان پروژه‌های ماندگار شهرداری اردبیل در ۶ سال اخیر یاد کرد.

او در پایان گفت: سرانه فضای سبز در اردبیل به بیش از یک متر مربع افزایش یافته و در سال آینده کاشت ۵۰ هزار اصله نهال و گونه‌های مختلف گل‌ها پیش‌بینی شده که امیدواریم با همکاری مدیران شهرداری بتوانیم این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.