نمایندگان مقرر کردند که نیرو‌های ایثارگر که به صورت شرکتی، قراردادی یا پیمانی در دستگاه‌ها به کار گرفته شده‌اند برای تبدیل وضعیت، نیاز به آزمون و استفاده از سهمیه ندارند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، نمایندگان در جلسه  علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح استفساریه ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با کلیات این طرح با ۱۲۷ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۲۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

در متن موضوع استفساریه مذکور آمده است؛ «آیا افراد مذکور در ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 3/4/1386 با اصلاحات و الحاقات بعدی که قبل و حین اجرای قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به صورت شرکتی، قراردادی یا پیمانی در دستگاه های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به کار گرفته شده اند برای تبدیل وضعیت، نیاز به آزمون و استفاده از سهمیه دارند؟ که در پاسخ گفتند خیر.

همچنین این عبارت سوالی مطرح شد که آیا این موضوع شامل افرادی می شود که از کارکنان طرف قرارداد شرکت های خصوصی باشند که آن شرکت ها طرف قرارداد با دستگاه ها هستند؟ آیا باید دستگاه آن افراد را استخدام نماید؟ یا دستگاه باید آن افراد را که رابطه مستقیم با دستگاه ندارند، را استخدام کند؟ که در پاسخ گفتند؛ بله».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
كاركنان شركتي وزارت بهداشت تو اين يكسالو خورده اي وضع كرنا آياايثار نكردن چرا فقط يه عده سودمند ميشن پس ما چي چقد تبعيض و ناعدالتي تاكي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خدا رو شکر که مفهوم عدالت رو فهمیدیم بقیه هم آدم نیستن
آخرین اخبار