کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش و بیشترین آن در سبزوار با ۱۰ میلی متر ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش‌های باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها در شهرستان‌های سبزوار، قوچان، چناران، نیشابور، جوین، خوشاب، ریوش، درگز و کلات گزارش شده است.

او افزود: هم‌اکنون بارش باران در برخی از مناطق خراسان رضوی نظیر شهرستان‌های سبزوار، کلات و نیشابور در حال باریدن است.


بیشتر بخوانید


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش پراکنده و رگباری باران که از روز شنبه در خراسان رضوی آغاز شده است تا عصر امروز ادامه دارد.

آهنگرزاده بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد و پیش بینی می‌شود میانگین دمای هوا در خراسان رضوی فردا سه‌شنبه پنج درجه افزایش یابد و روز سه‌شنبه به ۲۱ درجه برسد.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد نیز ۶ درجه سلسیوس بود که امشب با کاهش چند درجه‌ای به ۲ درجه خواهد رسید، اما در شب‌های آینده افزایش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و تایباد و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های سرخس و تایباد با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.