اسلامی گفت: برای توسعه راه آهن هیچ واگنی از خارج سفارش ندادیم و برای شکوفایی صنعت از تولیدات خودمان استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح های فرودگاهی در استان کرمان با اعلام اینکه امروز خوشحالم در کرمان هستم و یک خدمت ناقابل به مردم کرمان کرده ایم گفت: بعد از پست وزارت به کرمان سفر کردم وقتی فرودگاه را دیدیم خیلی ناراحت شدم و جلسه گرفتم و هماهنگ شد که فرودگاهی در شان کرمان ایجاد شود.

او افزود:سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است وتهاجم و تخریب ذهن مردم برای بی ارزش کردن کار ما شروع شده است و این دوره بدترین دوره تحریم ها بود یعنی به هواپیماهای ما سوخت و به کشتی‌های ما پهلو نمی‌دهند که این کارها  با هدف ساقط کردن جمهوری اسلامی  انجام می شود، اما بدادند با این کارها خودشان ساقط می شوند.

اسلامی با اشاره به اینکه منابع ما محدود است، ولی کشور را اداره می‌کنیم بیان کرد:با همه این محدویت‌ها در وزارت راه وشهرسازی ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمان سرمایه گذاری کرده است.

او گفت: برای توسعه راه آهن مسیر یزد و کرمان ۳۶ کیلومتر بازسازی شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ما هیچ واگنی از خارج سفارش ندادیم و برای شکوفایی صنعت از تولیدات خودمان استفاده می‌کنیم افزود:کارخانه واگن سازی زرند سفارشات را انجام می دهد.

او بیان کرد:ما برای ساخت مسکن در استان کرمان محدویت نداریم فقط مشکل کرمان  تامین آب شرب است که استاندار امروز اعلام کرد که قرار است این مشکل حل شود.

اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که در استان مسکن ندارند امیدواریم در اقدام مسکن ملی صاحب خانه  شوند گفت:ما آماده خدمت به مردم شریف  استان کرمان هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خبر را بخوانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خبرا را بخوانید
آخرین اخبار