رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال در سنقروکلیایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، براساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باید سه پروژه صنعتی در استان توسط ایمیدرو (سازمان نوسازی صنایع ایران) احداث شود که تاکنون دو پروژه بیواتانول با رشد فیزیکی ۷۵ درصد و بیوایمپلنت که فاز زرد آن کامل شده، بنابراین ما یک پروژه را از این سازمان توسعه‌ای طلب داریم.

دارابی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی سومین پروژه‌ای‌ست که مطالعات آن توسط ایدرو به پایان رسیده و جانمایی آن نیز صورت گرفته و بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: این طرح صنعتی با سرمایه‌گذار ۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی‌۱۴۰ نفر که پروژه‌ای دانش‌بنیان است به زودی در شهرستان سنقرو کلیایی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او افزود: انجام مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ما بسیار حائز اهمیت است و از سازمان نوسازی صنایع ایران (ایدرو) تقاضامندیم در تکمیل و راه‌اندازی و ساخت این پروژه‌ها تسریع نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.