مخترعی هندی چکمه ای پلاستیکی اختراع کرده که در جنگ می تواند جای اسلحه را برای سربازان پر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیام چوراسیا، مخترع و علاقه‌مند به فناوری‌های نوین راهی پیدا کرده که به سربازان کمک می‌کند تا سبک‌تر قدم بردارند و راحت باشند. طرح مطرح شده از سوی وی بسیار ساده بوده و شامل چکمه‌های پلاستیکی سبز مجهز به آشکارساز‌های متعدد و سلاح گرم می‌شود.

چوراسیا معتقد است که این چکمه‌ها می‌توانند در جنگ به سربازان هندی کمک کنند. ظاهراً، چکمه‌های تیراندازی می‌توانند حرکات را کنترل کرده و حیوانی یا دشمن بودن شیء مقابل را ارزیابی کنند.


بیشتر بخوانید


اگر یک سرباز نیاز به شلیک داشته باشد، چکمه‌ها با یک ضربه سرباز روی ساعتش گلوله را از دهانه‌های خودشان شلیک می‌کنند. این مخترع هندی می‌گوید که چکمه‌ها در رابطه با مهمات اضافی نیز مفید هستند، در صورت تمام شدن گلوله‌ها، سرباز می‌تواند چکمه‌های خود را با فشنگ و مهمات پر کند. جالب است که بدانید سربازان برای شلیک هر چیزی بالاتر از ۱۰ سانتی متر از زمین باید در موقعیت‌های ورزش یوگا قرار بگیرند.

متأسفانه، مقامات توجه زیادی به نوآوری چوراسیا نکرده‌اند، اما او امیدوار است که دستگاهش به زودی به ثبت اختراع و تولید انبوه برسد.

در ادامه ویدئویی از این چکمه های اسلحه ای را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
این اسلحه فقط قوزک و ساق پاهای دشمن را می زند برای زمانی خوبه که سرباز پشت یک خودرو کمین کرده از بالای خودو با دستاش که اسلحه دستش شلیک کنه از زیر خودرو هم با پاهاش بزن توی قوزک پای دشمن یه اسلح هم باید برای پشت سر سربازان اختراع کند که اگه دشمن از پشت هم خواست حمله کنه قافلگیر نشه و توسط چشم الکتریکی مدار بسته دشمن را شناسایی کند و به طرفش شلیک کند یک اسلحه هم باید اختراع کند برای روی کلاه ایمنی سربازان به طرف هوا شلیک کند که در زمانی که در جنگل راه میروند اگر دشمن یا حیوان وحشی در بالای درخت کمین کرده باشد به طرفش خودکار شلیک کند و نابودش کند یک اسلح هم برای روی دوش سمت چپ و برای روی دوش سمت راست اختراع کند که سرباز اگر از چپ و راست هم خواست هدف قرار بگیرد دشمنانش را از طرفین هدف قرار دهد و نابودشان کند فقط اگر یهو این دم دستگاهای الکتریکی قاطی کنند معلوم نیست چه بلایی سر سرباز و دوربریاش میاد بلا بدور !!! از دست سربازان هندی !!!
آخرین اخبار