با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر شهرستان کوهرنگ، زمینه اشتغال ۲۲ نفر فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۹ طرح عمرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.

مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ در این آیین اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد طرح حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

او با بیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال برای ۲۲ نفر در این شهرستان اشتغالزایی کرده است، افزود: این طرح‌ها با پنج نوع کاربری از سوی ۹ دستگاه اجرایی تکمیل شده است.


بیشتر بخوانید


زمانپور اجرای آبیاری تحت فشار را از مهمترین این طرح‌ها برشمرد و اضافه کرد: پرورار بندی بره، کشت موسیر، اجرای طرح هادی روستا‌های میان‌رودان و کوی شهید بهشتی، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی کوهرنگ، احداث بند سنگی ملاتی چشمه کوهرنگو احداث چهار واحد مسکونی مددجویی از دیگر این طرح‌ها به شمار می‌رود.

او ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی لبد، مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی بازفت، توسعه شبکه فشار متوسط، نصب کنتور‌های هوشمند، برق‌رسانی به روستا‌های منصور آباد و تنگ هونی و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان است.

زمانپور همچنین از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح با اختصاص اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه زیرساخت است و از سوی سه دستگاه اجرایی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار