ملی پوش بسکتبال گفت: من و همه بازیکنان دوست داریم برابر آمریکا و تیم‌های سخت در المپیک بازی کنیم.

مایک رستم‌پور ملی پوش بسکتبال کشورمان در گفت‎‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دور جدید اردوی تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان از نظر بدنی آماده هستند. ۱۴ بازی در لیگ برتر انجام دادیم و شرایط آمادگی خوبی داریم. ویروس کرونا روی ما اثر منفی گذاشت و همچنین کشور‌هایی ماند لیتوانی و صربستان هم از این قاعده مستنثی نبودند و در اروپا باختند.

او درباره رقبای آینده ایران مانند قطر و عربستان اظهار کرد: هر بازی در مسابقات فیبا سخت است و قطعا دیدار آسانی نداریم. به هر حال کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی را در اختیار داریم و قطعا به ما در مسابقات کمک خواهد کرد.

رستم‌پور درباره همگروهی ایران با تیم‌های ملی آمریکا و فرانسه بیان کرد: خیلی اتفاق خوبی است و همه بازیکن‌ها دوست داشتند با فرانسه و آمریکا همگروه باشند. من متولد ایالات متحده آمریکا هستم و این کشور را می‌شناسم. من و همه بازیکنان دوست داریم برابر آمریکا و تیم‌های سخت بازی کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره شرایط ایران در مسابقات المپیک بیان کرد: بسکتبال یک بازی است و تورنمنت بزرگی نیست و هر کسی می‌تواند اگر خوش شانس باشد و روز خوبی را به نمایش بگذارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار