رحمان رضایی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن برکنار شد و حال نام‌‎هایی برای هدایت این تیم در ادامه فصل مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی قبل باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که رحمان رضایی از هدایت گاندو‌ها برکنار شد و این موضوع زمزمه بازگشت مربی سابق آبی پوشان را به اردوی اصفهانی‌ها داغ‌تر کرد.

چندی پیش شایعه‌ای مبنی بر آمدن علی رضا منصوریان به ذوب آهن و حتی فرهاد مجیدی نیز شنیده می‌شد که پس از جابه جایی در هیئت مدیره باشگاه و نتایج بهتر رضایی، این شایعات بر طرف شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن برای بستن قرارداد با علی رضا منصوریان وارد مذاکره می‌شود یا خیر.

ذوبی‌ها قرار است روز یکشنبه ۲۶ بهمن در شهر رفسنجان برای رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان بروند.

رحمان رضایی توانست در ۱۴ بازی گذشته در لیگ برتر که هدایت ذوب‌آهنی‌ها را بر عهده داشت، ۱۱ امتیاز کسب کنید. این موضوع یکی از بزرگترین دلایل برکناری او بود. نکته جالب‌تر برای ذوبی‌ها تا به این جای کار این است که آن‌ها پس از گذشت ۱۴ هفته فقط موفق به کسب یک پیروزی شده اند.

تنها پیروزی این فصل رضایی با گاندو‌ها مربوط به هفته سیزدهم لیگ برتر و بازی با تیم نساجی مازندران می‌شود. دیداری که ذوب آهن با نتیجه ۳-۲ تیم فوتبال نساجی مازندران را شکست داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار