مسابقات ددلیفت کارگران استان کرمان که به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی شهربابک برگزار شد، سرانجام با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

سید ابراهیم اسلامی رئیس هیئت ورزش های کارگری شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مسابقات ددلیفت کارگران استان کرمان به میزبانی شهرستان شهربابک برگزار شد.

او افزود: این مسابقات با حضور ۷۰ شرکت کننده در قالب ۸ تیم از شهرستان‌های سیرجان، کرمان، جیرفت، زرند و شهربابک در استادیوم تختی شهربابک برگزار شد.

اسلامی تصریح کرد: در پایان این مسابقات و در دسته ۵۶ کیلوگرم، هادی حاج ابراهیمی از باشگاه اوتانا سیرجان، محسن چوگان سنبل از باشگاه خانه قدرت سیرجان و محمدحسین مدرس از باشگاه کرمان الف به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

او بیان داشت: در دسته ۶۷.۵ کیلوگرم نیز رضا مختاری از باشگاه اوتانا سیرجان اول، فرشید قاسم پور از باشگاه خانه قدرت سیرجان دوم و عباس اسلامی شبجره از باشگاه زرند سوم شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های کارگری شهربابک با بیان اینکه در دسته ۷۵ کیلوگرم محمد مهدی سلجوقی از کرمان الف به رتبه اول، امیر نژاد کورکی از باشگاه اوتانا سیرجان به رتبه دوم و عباس محمودی از باشگاه شهربابک الف و مصطفی احمدی از زرند به مقام مشترک سوم رسیدند، گفت: در دسته ۸۲.۵ کیلوگرم هم محمد جواد اباذری از باشگاه خانه قدرت سیرجان، وحید قره چایی از هیئت کارگران شهربابک، به ترتیب اول و دوم شدند و معین نژاد کورکی از باشگاه خانه قدرت سیرجان و حسین رحیمی نژاد از شهربابک ب مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

او بیان داشت: در دسته ۹۰ کیلوگرم مهران اباذری از باشگاه خانه قدرت سیرجان، حسین طالبی زاده از کرمان الف، محمدجواد قلندری از جیرفت بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

اسلامی افزود: در دسته ۱۰۰ کیلوگرم هم نظام عباسی از باشگاه خانه قدرت سیرجان، حامد خالقی از کرمان الف و حسین نجارپور از باشگاه خانه قدرت سیرجان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

او از جواد کشاورز از باشگاه خانه قدرت سیرجان، مالک محمدی از زرند به عنوان رتبه‌های اول و دوم و از احسان حافظی از باشگاه خانه قدرت سیرجان و مسلم اسدی از کرمان الف به عنوان نفرات سوم مشترک این رقابت‌ها یاد کرد و گفت: مجتبی زارع عسکری از کرمان، مجتبی قنبری از هیئت کارگران شهربابک الف و ابوالفضل نیم جردی از هیئت کارگران شهربابک الف به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم دسته ۱۲۵ کیلوگرم را کسب کردند.

اسلامی به امیرارسلان عباس پور از کرمان به عنوان تنها شرکت کننده دسته ۱۴۰+ کیلوگرم اشاره کرد و افزود: در دسته ۱۴۰ کیلوگرم حمید سیستانی از کرمان الف اول، مهرداد عباسی از باشگاه خانه قدرت سیرجان دوم و مسلم اسدی از باشگاه کرمان الف سوم شدند.

او بیان داشت: در بخش نتایج تیمی نیز کرمان و باشگاه خانه قدرت سیرجان با ۵۷ امتیاز به طور مشترک به مقام اول رسیدند و باشگاه اوتانا سیرجان با ۵۰ امتیاز رتبه دوم و هیئت کارگران شهربابک با ۴۱ امتیاز رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش کارگری شهربابک عنوان کرد: در بخش قهرمان قهرمانان مسابقات هم مهران اباذری از باشگاه خانه قدرت سیرجان، حمید سیستانی از کرمان الف و صمد زوری از باشگاه اوتانا سیرجان به ترتیب بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

اسلامی از مسئولان شهرستان از جمله روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک، نظارت مجتمع مس، اداره ورزش و جوانان شهربابک، هلال احمر شهربابک، ورزش کارکنان مجتمع و همه کسانی که در برگزاری شایسته مسابقات همکاری کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار