خوش خبر: سعید معروف از شرایط خود در چین راضی است/ تقابل کریمی و آلکنو در لیگ قهرمانان والیبال اروپا دیدنی خواهد بود

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من با معروف ۲ روز پیش صحبت کردم، او از شرایط خود در چین بسیار راضی است.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص شرایط سعید معروف در چین اظهار کرد: من با معروف ۲ روز پیش صحبت کردم، او از شرایط خود در چین بسیار راضی است چراکه به صورت مستمر تمرینات خود را انجام می‌دهد و تمام وقت خود را برای آماده سازی صرف می‌کند و کاری جز این ندارد. هر چند از شرایط مسابقات به دور است و مدت زیادی است که در مسابقات رسمی بازی نکرده است، اما با توجه به امکانات والیبال چین نهایت استفاده را می‌کند و تمام تمرینات خود را مرتب انجام می‌دهد و لحظه شماری می‌کند تا لیگ چین آغاز شود.

او افزود: لیگ چین قرار است به زودی آغاز شود اگر مشکلات جدید رخ ندهد لیگ چین هم آغاز خواهد شد و سعید معروف هم وارد کوران مسابقات می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره حضور تیم آچه هاوالی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم آچه هاوالی هرچند صدر نشین اسلوونی است، اما کار بسیار سختی در دور برگشت برابر تیم‌های زنیت کازان و برلین والی خواهد داشت. تیم زنیت ستاره‌های بزرگی از جمله سرمربی خود دارد و قطعا بازی کردن در برابر این تیم بسیار سخت است. اما به نظرم توخته در دور برگشت به خصوص در بازی با زنیت تمام توان خود را خواهد گذاشت تا خودی به آلکنو نشان دهد.

او ادامه داد: با انگیزه‌ترین لژیونر ما در حال حاضر توخته است چرا که فرصت مناسبی دارد تا خود را به رخ آلکنو بکشد و نشان دهد که حرف‌های زیاد برای گفتن دارد. ولی اینکه بتوانند صعود کنند یا خیر باید منتظر بازی‌ها بمانیم چراکه کار بسیار سختی را خواهند داشت. در مقابل هم کریمی به عنوان مربی ایرانی آچه هاوالی تلاش خواهد کرد تا توانایی‌های خود را در برابر آلکنو نشان دهد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار