مهمترین حوادث استان یزد امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد حسین نبی پور فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی سودجو در یکی از محلات این شهرستان اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی مکان مورد نظر را که یک سوله متروکه بود شناسایی کردند و در بازرسی از آن ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینر‌ها سه میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، نیاز به مصرف برق زیادی داشته بنابراین افراد سودجو که با استفاده از انشعاب غیر مجاز برق اقدام به فعالیت غیر قانونی می‌کنند با برخورد قاطع پلیس روبرو می‌شود.

سرهنگ نبی پور در پایان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدام‌های پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظارت بر کافی شاپ‌ها در شهر یزد 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی چهار کافی شاپ متخلف را پلمب کردند.  

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد، گفت: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت قهوه خانه و کافی شاپ‌ها تا پاسی از شب در سطح شهر یزد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ رسائی ضمن اشاره به هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم در این رابطه افزود: ماموران در یک اقدام برنامه ریزی شده، چهار کافی شاپ غیر مجاز و متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه این واحد‌ها زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز قهوه خانه یا کافی شاپ‌ها در سطح شهر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس، برسانند.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در خاتم 

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران پلیس خاتم روز گذشته یک دستگاه سواری به صورت بلاصاحب را کشف کردند.

سرهنگ کشوری افزود: مأموران پس از بازرسی انجام شده بسته‌های ماده مخدر از نوع تریاک به مقدار ۲۰ کیلوگرم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم یادآور شد: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

حمل سیب زمینی با طعم تریاک!  

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز با بار سیب زمینی مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون ۱۲۴ کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، گفت: متهم دستگیر شده به دادسرا معرفی و با دستور قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باند‌های توزیع کننده مواد مخدر اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار