رئیس مرکز بهداشت آبادان از پلمب ۱۹ واحد صنفی توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی در سه ماه اخیر به دلیل کرایه قلیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت آبادان با اعلام اینکه عرضه قلیان در مراکز سرو غذا و اماکن عمومی ممنوع است و با خاطیان برخورد جدی می‌شود گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و همکاری تیم‌های نظارتی بسیجی فعال در طرح شهید سلیمانی  و به منظور جلوگیری از فعالیت صنوف پرخطر و با ریسک بالا تیم بازرسی مشترک شامل نمایندگان اداره اماکن و بهداشت محیط و تیم‌های بازرسی نامحسوس بسیجی به صورت ویژه و برای برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در مراکز سرو غذا و اماکن عمومی در حال فعالیت در ساعات شبانه هستند.

او افزود: در سه ماهه اخیر ۱۹ واحد ارائه قلیان توسط پلیس نظارت بر اماکن و با حضور کارشناس مرکز بهداشت شهرستان آبادان تعطیل شدند.

سید آقامیری تصریح کرد: آثار مخرب مصرف دخانیات بویژه قلیان بر سلامتی افراد جامعه به ویژه در مورد شیوع بیماری کرونا کاملا محسوس است از این رو مرکز بهداشت آبادان عزم جدی دارد تا با این موضوع برخورد قاطع داشته باشد و در حال حاضر با حضور و همراهی نیروهای پلیس اماکن و مراجع قضایی این امر در حال پیگیری است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان از همه همشهریان آبادانی خواست با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری کووید ۱۹ یاری نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.