آیین تجلیل از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه روز یکشنبه با حضور رییس‌جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مراسم تجلیل از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی  در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد و  از ۱۰ کشاورز نمونه استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف تجلیل و قدردانی شد.

در بخش «باغدار محصول گردو» از «بابامراد سلیمی» شهرستان صحنه، «مدیریت پایدار خاک و کشاورزی حفاظتی دیم» از «امیرحسین ضرابی» شهرستان کرمانشاه، رشته «تولیدکننده چغندر قند پاییزه» از «فرود چرخان» شهرستان سرپل‌ذهاب، رشته «مجری سایت جامع الگویی، تولیدی و ترویجی» از «محمد بیگ‌محمدی» شهرستان صحنه و بخش «آبخیزدار مکانیک» از «سپهر سلیمی» شهرستان صحنه تجلیل شد.

همچنین در رشته‌های «مدیرعامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، زراعت‌کار چوب، مجری حفاظت مشارکتی، مددکار ترویجی و آبخیزدار بیولوژیک» به ترتیب از «مریم رحمتی شهرستان هرسین، محمدفیروز امیری شهرستان سنقر و کلیایی، منصور میرزایی شهرستان جوانرود، اسماعیل محمدی شهرستان جوانرود. بهنام کریمی شهرستان سنقر و کلیایی» تجلیل و قدردانی شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست گفت: در برخی از جا‌ها مزیت فراوانی داریم و حوزه کشاورزی علاوه بر اینکه باید بیشترین بهره کشی را داشته باشیم باید مراقبت‌های زیادی انجام دهیم تا منابع خود را به راحتی از دست ندهیم و منجر به پشیمانی نشود.
هدایت حاتمی، بر توسعه تحقیقات بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: تحقیقات باید در مسیری اقتصادی تر، عالمانه‌تر و هوشمندانه‌تر جلو برود تا بتوانیم عقب ماندگی‌های موجود در کشاورزی را جبران کنیم.

او در پایان گفت: کسب این موفقیت‌های به دست آمده بسیار ارزشمند است و علاوه بر تلاش برای تکرار آنها، اما باید بدانیم هر وقت در کنار هم باشیم و با هم برای پیشرفت حوزه‌های مختلف کار کنیم، می‌توانیم اتفاقات به مراتب بزرگتر و بهتری را رقم بزنیم.
همزمان با این مراسم افتتاح استودیو تولید برنامه‌های کشاورزی و شبکه آموزش کشاورزی رونمایی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.