ابراهیم اصغری گفت: سینمای قهرمان محور، شخصیت‌های واقعی ملی را فراموش کرده است.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز»، درباره ساخت این فیلم به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: «تک تیرانداز» طرحی بود که آن را از سال ۹۵ دنبال می‌کردم. به نظرم آمد که روایت زندگی شهید زرین برای سینما مناسب است. در مورد تک تیرانداز‌ها در جهان فیلم‌های متعددی ساخته شده و به این نتیجه رسیدم که «تک تیرانداز» ما شهید عبدالرسول زرین قطعاً از نظر شلیک رکورددار جهان است و چندین برابر برترین تک تیرانداز‌های جهان، شلیک‌های موفق داشته است.

وی افزود: من از سال ۹۵ ساخت این طرح سینمایی را دنبال کردم تا اینکه در سال گذشته این طرح در انجمن روایت فتح تصویب و در نهایت از ابتدای امسال شرایط تولیدش فراهم شد. «تک تیرانداز» پر زحمت بود و تولید و تهیه سختی داشت و از این منظر امیدوارم مورد توجه داوران قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر شرایط کشورمان خصوصاً شرایط اقتصادی، نسل جوان را دچار بحران و مشکلات فراوان کرده است که به نظر من پرداخت به اسطوره‌های کشور و انتقال آن‌ها به پرده‌های سینما می‌تواند غرور ملی را به جوانان برگرداند و همین سینمای قهرمان محور می‌تواند موثر باشد. خصوصا در تولید آثاری که متاسفانه شخصیت‌های واقعی آن‌ها را فراموش کرده ایم.

اصغری در پایان گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال دو نعمت را می‌توان نام برد یکی از آن‌ها این است که چراغ سینما‌ها روشن شده که بسیارنعمت بزرگ، میمون و مبارکی است و دوم اینکه جشنواره فجر مهم‌ترین ویترین جشن‌های پیروزی انقلاب بوده که امسال خوشبختانه با تمام محدودیت‌ها برگزار شد. در این مدت دوستان زحمات زیادی کشیدند امیدوارم که همه به حق و حقوق خود برسند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.