سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با افتتاح خانه هلال شرکت فولاد عتیق آذر سهند ابهر در دهه مبارک فجر، تعداد این خانه‌ها به ۱۲۱ باب در استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه افتتاح خانه هلال شرکت فولاد  عتیق آذر سهند ابهر گفت: هدف از راه اندازی خانه هلال در این شرکت ارائه آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه به پرسنل شرکت می باشد.

او افزود: در تلاش هستیم از طریق خانه‌های هلال ارائه آموزش‌های همگانی آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه در جامعه برای عموم مردم را گسترش دهیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر چه میزان این آموزش‌ها توسعه یابد به حتم د افراد آموزش دیده می‌توانند در ساعات اولیه حوادث، مدیریت حوادث را داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن نیرو‌های امدادی برای کمک رسانی وارد صحنه شوند.

طاهری ادامه داد: با توجه به اینکه کشور ما حادثه خیز است  تعداد نیرو‌های امدادی آموزش دیده در زنجان افزایش می‌یابد و به حتم این مهم در خانه‌های هلال محقق می‌شود.

او گفت: با افتتاح این خانه هلال، تعداد خانه‌های هلال روستایی به ۷۳ و شهری نیز به ۴۸ باب افزایش یافت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در خانه‌های هلال شناسایی و تربیت نیرو‌های امدادی تخصصی را برای حضور در عملیات خواهیم داشت.

طاهری گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در خانه‌های هلال استان زنجان در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت دارند.

او افزود: با افتتاح این خانه هلال در ابهر تعداد خانه‌های هلال این شهرستان به ۳۰ باب رسید.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.