معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با اتمام جوشکاری‌ها، سرعت قطار کرمانشاه سال آینده به حداکثر ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهرداد سالاری  با بیان اینکه هنوز سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه به حد ایده آل خود نرسیده، گفت: در حال حاضر بخشی از جوشکاری‌های مسیر باقی مانده که سال آینده به اتمام می‌رسد.

او افزود: سرعت قطار تابع چند آیتم است که یکی از آن‌ها اتمام کامل جوشکاری‌های مسیر است که تاکنون سه چهارم این جوشکاری‌ها انجام شده است.

سالاری بیان کرد: یک چهارم کار باقی در این مسیر هم تا سال آینده به اتمام می‌رسد و پس از آن سرعت قطار در این مسیر به حد ایده آل خود می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: حداکثر سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه با اتمام جوشکاری‌ها به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

سالاری بیان کرد: اوایل بهره برداری از مسیر راه آهن ملایر-کرمانشاه، سرعت قطار در برخی قسمت‌ها بعضا تا زیر ۴۰ کیلومتر بود که با جوشکاری‌های انجام شده  پارسال و امسال سرعت در این مسیر تا حد قابل قبولی افزایش یافته است.

او درخصوص تاخیر در اجرای جوشکاری‌های مسیر هم گفت: این تاخیر به این علت است که باید مسیر زیر بار تردد قرار گرفته و تغییر شکل داده و به اصطلاح زمانی که خط شکل کامل خود را پیدا کرد، جوشکاری‌های تکمیل کننده انجام می‌شود.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.