مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از واگذاری تجهیزات پزشکی به ارزش ۳۵میلیارد ریال به بیمارستان‌های نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر سیامک دانشور مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در جمع اصحاب رسانه گفت: با تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از طرف وزارت بهداشت و درمان به بخش درمان نهاوند دو بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی و آیت الله علیمرادیان تجهیز شدند.

او افزود: اوضاع کرونا در نهاوند روال ثابتی دارد و در رنگ بندی زرد ثابت مانده و طی دو سه هفته اخیر وضعیت ثابتی داشته‌ایم .

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد:باتوجه به نزدیکی ایام عید، خرید و احتمالا شلوغی بازار برنامه‌های نظارتی زیادی در نظر گرفته شده است و به همین منظور از همه شهروندان می‌خواهیم جهت حفظ سلامت خود و خانواده کارها و خرید را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و در واقع با بیشتر در منزل ماندن بیشتر سالم بمانند.

دانشور گفت: در طرح شهید سلیمانی که با همکاری  مرکز بهداشت، سپاه ناحیه و روحانیون از اول آذرماه آغاز شد و همچنان در حال انجام است نخستین و مهم‌ترین هدف طرح شهید سلیمانی جهت شناسایی زودهنگام موارد مثبت و دور کردن و قرنطینه کردن آنان در کشور  است و در شهرستان نهاوند این طرح بسیار موفق عمل کرد.

او افزود:تیم نظارتی با کمک داوطلبان هلال احمر در سطح شهرستان برای نظارت بر عرضه مواد غذایی در شهرستان داریم که در این طرح  متخلفان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: بیمارستان های شهرستان به دستگاه اکسیژن‌ساز سیتی اسکن و ام آر ای مجهزشده اند و طی روزهای آینده نیز وارد مدار می‌شود.

دانشور بیان کرد: تاکنون نیکوکاران بخش سلامت بیش از ۶۰ میلیارد ریال به بخش های مختلف بهداشت و درمان نهاوند کمک کردند که شامل عمرانی، تجهیزات پزشکی، بیماری کرونا و سایر موارد می شود.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.