رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: معطوف شدن نگاه‌ها به تولید و صنعت داخلی و حمایت از آن، تحریم‌های ظالمانه دشمنان را بی اثر خواهد نمود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بی شک پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی این ۴۲ سال کارهای بزرگی در کشور صورت گرفت که یکی از دستاوردهای آن ایجاد تحول عظیمی در بخش صنعتی کشور بود که جوانان ما توانستند حوزه صنعت را بومی سازی کنند و در این مدت کاهش چشمگیری در وابستگی به خارج داشته باشیم.

او افزود: اکثر کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با مدیریت انقلابی و جهادی و استفاده کردن از توانمندی داخلی و معطوف شدن نگاه ها به تولید و صنعت بومی و حمایت از آن، تحریم های ظالمانه دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: در بخش های مختلف از جمله حوزه های صنعت ، تولید و تجارت به منظور کمک به ارتقاء کیفیت این حوزه ها و ارائه راهکارهای تخصصی و کارشناسی در راستاء مقابله مؤثر با تحریم ها و بی اثر ساختن آن ها از ظرفیت ها و توانمندی های متخصصان و مهندسان بسیجی باید بهره گیری و استفاده کرد.

رئیس دادگستری خوزستان تصریح کرد: دشواری دریافت مجوز یکی از چالش های تولیدکنندگان و کار آفرینان کشور است و باید دستگاه های متولی موانع صدور مجوز را برای کسب کار رفع و تسهیل کنند، که رفع این مشکل می تواند تولید داخلی کشور را تقویت نمائید.

این مقام مسئول گفت: دستگاه قضایی خوزستان در زمینه اجرای سیاست های قوه قضائیه و به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان ، کمیته اقتصاد مقاومتی را جهت تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راه اندازی نموده است که این کمیته به مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران می پردازد و مصوبات آن می تواند زمینه ساز ایجاد زیر ساخت رونق و جهش تولید باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.