نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان با دهه مبارکه فجر با ۳ خانواده شهید انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان با دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منزل خانواده‌های معظم شهدای دوران انقلاب اسلامی، شهیدان: عوض شفیعی، محمدحسن ابراهیمی و وحید مهرساده حضور پیدا کرد.

او در این دیدار‌ها با بیان اینکه حضور در محضر خانواده‌های شهدا وظیفه شرعی، قانونی و عقلی مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی است، گفت: امروز خدمت چند تن از خانواده ها، همسران، پدران و فرزندان شهدای انقلاب اسلامی حضور پیدا کردم تا خود را در سهم والای معنوی این عزیزان که واجد آن شدند، شریک بدانم.

امام جمعه رشت اقتدار جامعه را در سایه خون شهدا دانست و افزود: امروز محضر خانواده‌های معظم شهدا حضور پیدا کردیم تا بگوییم راه شهدا را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

آیت الله فلاحتی بر زنده نگه داشتن نام شهدای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس پشتوانه شهیدان و مجاهدان انقلاب اسلامی را به همراه داشتند، بنابراین از همه کسانی که در راه انقلاب از سال ۱۳۴۲ تلاش کردند باید قدردانی کنیم.

شهید عوض شفیعی ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ در میدان ژاله سابق، شهید محمدحسن ابراهیمی ۲۰ اسفند سال ۱۳۵۷در شهر رشت و شهید وحید مهرساده ۸ اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در تهران به فیض شهادت رسیدند.

آیت الله فلاحتی با ۳ خانواده شهید انقلاب اسلامی دیدار کرد

آیت الله فلاحتی با ۳ خانواده شهید انقلاب اسلامی دیدار کرد

آیت الله فلاحتی با ۳ خانواده شهید انقلاب اسلامی دیدار کرد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.