نماینده مردم قم در مجلس گفت: در حال حاضر در زمینه جلوگیری از فرار مالیاتی کلان کار‌های خوبی انجام شده است و نتیجه‌ آن را در بلند مدت می‌ توان دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری،نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی  مجلس شورای اسلامی  امشب در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که  به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد،گفت: با ترویج روحیه جهادی و تفکر انقلابی بدون شک در همه بخش ها، از ساخت خودرو گرفته تا ساخت موشک و تاسیسات هسته‌ای و پالایشگاه و ... به  رشد و شکوفایی و قدرت می‌رسیم.


او افزود: اگر هرجا عرصه را برای انقلابیون و نیرو‌های جهادی تنگ کنیم و به جای آن نگاهمان به خارج باشد، خودباور نباشیم و به اصطلاح به وادادگی برسیم و توان دفاعی مان را تضعیف جلوه دهیم موجب دلگرمی دشمنان خواهد شد.

ذوالنوری با بیان این که امروز تمام دنیا برای القای حس نا امیدی در ایران با هم بسیج و متمرکز روی فساد در کشورمان شده اند، گفت: فسادی اگر هست، نتیجه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه حاصل نفوذ دشمنان و غرب گرایی عده‌ای نفوذی است.


او ادامه داد: در شرایطی که مدام دشمنان شبهه افکنی می کنند و نسل جوان را با  شیوه‌ها و شگرد‌های مختلف شستشوی مغزی می دهند و اعتقادات جوانان را تلف می کنند باید دستاورد‌های انقلاب را برای نسل جدید به خوبی تبیین و آن‌ها از توطئه‌های شیطانی دشمنان آگاه کنیم.


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با عنایات خدای متعال، انسجام و همدلی ملت، راهنمایی‌های مدبرانه رهبرمعظم انقلاب، تلاش و اراده‌ جوانان انقلابی و صلابت و صداقت مسئولان خدوم و در نهایت با چابک سازی دولت، مسیر پیشرفت برایمان هموار می‌شود و از این دوران مه آلود و تحریم‌های ظالمانه عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در ادامه با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دارای اولویت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده طرح شفافیت آرای نمایندگان را به مجلس می‌بریم حالا این که نمایندگان چه تصمیمی بگیرند با خودشان است و مخالفان یا موافقتشان بستگی به اعتقاد و استدلالشان دارد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید به استدلال و رای نمایندگان یا مسئولان (بی جهت) ایراد گرفت،گفت: درست نیست که عده‌ای جلوی فرمانده سپاه را بگیرند و در مسئله (انتقام سخت) به آن فرمانده بگویند شما خائنید! آیا آقا (رهبری) می خواهد و آن‌ها نمی‌زنند؟!


او گفت: عده‌ای ناخواسته که به خیال خودشان انقلابی گری می کنند، اما در اصل به بیراهه می‌روند و به تبعات یک مسئله فکر نمی کنند.

جلوگیری از فرارهای مالیاتی کلان


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عزم مجلس یازدهم را تحقق مالیات بر خانه‌های خالی و (لاکچری) و جلوگیری از فرار‌های مالیاتی کلان برشمرد و گفت: در حال حاضر در زمینه‌های مذکور کار‌های خوبی انجام شده و خروجی و نتیجه‌ آن را در بلند مدت می‌ توان  دید.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث فرارمالیاتی یک قشر کشف شده اند که باید ۱۳۰ هزار میلیارد تومان مالیات بدهند، اما تنها ۷ هزار میلیارد تومان از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان را پرداخت کرده اند و ۱۲۳ هزار میلیارد فرار مالیاتی داشته اند!

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار