لژیونر فوتبال کشورمان درباره شرایط خود و تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دوم قطر توضیحاتی را بیان کرد.

مسلم مجدمی، بازیکن تیم فوتبال المعیذر قطر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایطش در این تیم اظهار داشت: خدا را شکر آمادگی خوبی دارم و تیمم هم شرایط خوبی دارد و جزو تیم‌های مدعی لیگ دسته دوم قطر هستیم. سطح کیفی لیگ قطر خیلی بالا است. تیم‌های قطری بازیکنان و مربیان خارجی خوبی جذب می‌کنند. تاکنون در تمام مسابقات برای المعیذر بازی کردم و حضور در این تیم از نظر فنی تاثیر مثبتی روی من گذاشته است.

مجدمی درباره شرایط فنی لیگ دسته دوم قطر گفت: از نظر امکانات شرایط خوب است. تیم‌های حاضر در مسابقات امکاناتی مانند تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان دارند. امکانات اینجا از لیگ ایران بهتر است، اما بازیکنان ایرانی از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از سایر بازیکنان هستند.

بازیکن تیم المعیذر درباره شانس این تیم برای صعود به لیگ ستارگان گفت: تیم اول به صورت مستقیم به لیگ ستارگان صعود می‌کند و تیم دوم راهی پلی آف می‌شود. ۶ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و المعیذر از شانس زیادی برای صعود برخوردار است.

او اظهار داشت: چند پیشنهاد دارم که برخی از آن‌ها از تیم‌های ایرانی است. ۳ تیم مطرح ایرانی که در سال‌های اخیر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفتند، به من پیشنهاد داده اند. هنوز تصمیمی نگرفتم. قراردادم تا یک ماه دیگر با المعیذر به پایان می‌رسد و پس از آن بازیکن آزاد هستم. شاید نیم فصل به ایران برگردم. به هر حال تا چند روز دیگر با کمک مدیر برنامه هایم بهترین تصمیم را می‌گیرم.

مجدمی در پاسخ به این سوال که آیا به بازی در تیم ملی فکر می‌کند  عنوان کرد: مسلما هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی بازی کند. پوشیدن پیراهن تیم ملی رویای هر بازیکنی است.


بیشتر بخوانید:


بازیکن پیشین صنعت نفت آبادان درباره نتایج خوب این تیم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی‌های صنعت نفت را دنبال می‌کنم. آبادان شهری است که در آن بزرگ شدم. برای صنعت نفت آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار