شهیدی نیا گفت: مسئولیت زن در جامعه، به لحاظ زیرساخت تربیت نسل ها، بسیار حساس‌تر و مهم‌تر از مسئولیت مردان است.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه مسئولیت زن در جامعه، به لحاظ زیرساخت تربیت نسل ها، بسیار حساس‌تر و مهم‌تر از مسئولیت مردان است، گفت: تجربه نشان داده هر جا به بانوان اعتماد شده و مسئولیت به آنها سپرده شده، توانسته اند توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود را به صورت کامل به ظهور برسانند.

او از کارکنان زن سازمان منطقه ویژه به لحاظ تلاش و پیگیری جهت انجام مسئولیت‌ها و هدایت سازمان به سمت اهداف عالی خود تقدیر و تشکر کرد و افزود: این بیماری منحوس تا حدودی از تحرک پویایی و نشاط جامعه کاسته است، زیرا ضمن توصیه همه به رعایت اصول بهداشتی، از خداوند متعال بخواهیم و دعا کنیم تا شر این بیماری را از جان انسان‌ها دور کند.

شهیدی نیا تصریح کرد: فضای اداری سطوح سازمان همواره برای رشد کارکنانی که عملکرد موثر داشته باشند باز است و این اصل برای بانوان سازمانی نیز برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش؛ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مراسمی برای تجلیل از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، مسئولان و بانوان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.