آکو کریمی:

برای صعود به مرحله بعدی لیگ والیبال قهرمانان اروپا راهی روسیه می‌شویم / توخته شرایط بسیار خوبی دارد

مربی ایرانی تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی، درباره شرایط تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی به همراه آکو کریمی مربی جوان ایرانی و امیرحسین توخته بازیکن خود، امروز جهت حضور در مرحله برگشت مسابقات گروهی لیگ والیبال قهرمانان اروپا، از بوداپست به سمت مسکو و سپس به شهر کازان روسیه خواهد رفت.

کنفدراسیون والیبال اروپا، یاسترژبسکی وگیل لهستان را که در گروه C قرار داشت، از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت و به این ترتیب ۳ تیم کازان روسیه، برلین‌والی آلمان و آچه‌ها‌والی اسلوونی برای صعود به مرحله حذفی با هم رقابت خواهند کرد.

آکو کریمی، مربی تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیم آچه‌هاوالی اظهار کرد: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با آمادگی کامل برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان، امروز از مجارستان راهی مسکو می‌شود و از مسکو به زنیت کازان خواهد رفت تا در آن جا ۲ دیدار حساس با تیم‌های زنیت کازان و برلین والی برگزار کنیم. ما در صورت پیروزی در یکی از دیدار‌ها شانس صعود به مرحله بعد را داریم. ما در دور رفت، بازی‌های خود را به برلین والی و زنیت کازان واگذار کردیم؛ اما با یک برد در روسیه می‌توانیم شانس خود برای صعود به مرحله بعد را افزایش دهیم.

او افزود: ما در لیگ قهرمانان اروپا در گروه خود در رده سوم هستیم و به جرات می‌توانم بگویم که در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار داریم. بدون هیچ مصدومی به روسیه می‌رویم و امیدوارم که دست پر برگردیم. کسب پیروزی در روسیه دور از دسترس نیست؛ چرا که با برنامه و آمادگی لازم برابر حریفان حاضر خواهیم شد. نماینده لهستان هم به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شده است.

مربی تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی در خصوص امیرحسین توخته گفت: توخته مصدومیت جزئی داشت که تحت نظر پزشکان دوران نقاهتش تمام شد. او در بازی هفته نوزدهم لیگ هم حضور داشت و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و آماده مسابقات است.

کنفدراسیون والیبال اروپا یاسترژبسکی وگیل لهستان در گروه C را از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت و به این ترتیب ۳ تیم کازان روسیه، برلین‌والی آلمان و آچه‌ها‌والی اسلوونی برای صعود به مرحله حذفی با هم رقابت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار