بازیار از شناسایی و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  امیـــــر بازیار  فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در مناطقی از شهرستان و چند فقره سرقت کشف نشده در سال‌های ۹۸ و ۹۷، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با بررسی سرنخ‌های بجامانده و انجام اقدامات فنی پلیسی ۳ سارق حرفه ایی را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به اینکه احدی از سارقان دارای سوابق متعدد سرقت در شهرستان‌های دره شهر و رومشکان استان لرستان بوده است، ادامه داد : متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت که بشتر مربوطه به سال‌های ۹۸ و ۹۷ بوده است اعتراف نمودند.

او تصریح کرد : متهمان دستگیر شده در راستای مطالبات به حق مردمی به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ بازیار از شهروندان خواست: با رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و دارایی‌های خود، منازل و مغازه‌های خودر را به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ضد سرقت تجهیز کرده و به محض مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسائی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.