سرهنگ دلاور القاصی مهر از کشف ۲ هزار و ۹۲۹ قلم انواع لوازم آرایشی و دارویی قاچاق با ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در ایلام خبر داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی کارکنان پلیس امنیت اقتصادی، مبنی بر فعالیت غیر قانونی عده‌ای از افراد سودجو در امر خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی غیر مجاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازدید ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از محل فعالیت این افراد، یک هزار و ۱۱۹ قلم لوازم آرایشی و یک هزار و ۸۱۰ قلم داروی قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت : در این راستا ۳ متهم با تشکیل پرونده، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه قاچاق کالا و دارو به اقتصاد و چرخ تولید ضربه مستقیم می‌زند از مردم خواست، چنانچه با این گونه موارد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.