سهل‌آبادی گفت: امروز صنعتگران و تولیدکنندگان کشور نیاز به تسهیلات بانکی ندارند چرا که این تسهیلات با نرخ سود بالا پیامدی جز ضربه زدن به صنعت کشور ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت ایران در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رزمندگان جبهه اقتصادی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا که ماسک کمیاب شده بود با تدبیر و تفکر و تغییر خطوط تولید نیاز کشور به تجهیزات بهداشتی و پزشکی را تامین کردند و در این زمینه در کنار نظام سلامت قرار گرفتند.

او با بیان اینکه بخش تولید نیازمند آرامش و همراهی بیش از پیش بخش دولتی است افزود: اقدامات قابل توجهی تاکنون انجام گرفته است و امید می‌رود در ادامه نیز این همراهی تقویت شود.


بیشتر بخوانید


سهل‌آبادی اضافه کرد: امروز صنعتگران و تولیدکنندگان کشور نیاز به تسهیلات بانکی ندارند چرا که این تسهیلات با نرخ سود بالا پیامدی جز ضربه زدن به صنعت کشور ندارد.

او ادامه داد: این در حالی است که تعریف ما از همراهی دولت با بخش خصوصی این است که بخش‌های مختلف از جمله دارایی، مالیات و گمرک با حمایت‌های خود به بخش تولید و صنعت آرامش دهند.

سهل‎آبادی از اقدامات شکل گرفته در بخش صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و گفت: این استان امروز به بزرگترین تولیدکننده برخی از تولیدات صنعتی کشور تبدیل شده است.

او، پیشرفت‌های شکل گرفته در بخش صنعت را مرهون برکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این پیشرفت‌ها در تمامی نقاط کشور قابل توجه است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار