نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان توانمند انقلاب اسلامی و پشتیبان مردم یاد کرد که در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب همواره آماده ایثارگری و جانفشانی بوده‌اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در زمانی که خیلی‌ها حتی جرات کوچکترین اقدامی علیه ستمگری‌های رژیم ستمشاهی را نداشت حضرت امام (ره) قیام خود را آغاز کرد و توانست پس از سال‌های مجاهدت و فداکاری بر آن‌ها غلبه کند.

او گفت : در واقع پیروزی انقلاب اسلامی هدیه بزرگ حضرت امام (ره) به ملت ستمدیده و رنج کشیده ایران بود که سال‌های طولانی تحت ظلم و سیطره رژیم ستمشاهی قرار داشتند، مردمی که حتی نمی‌توانستند در مورد ریزترین مسایل کشورشان هم تصمیم گیری کنند.

آیت الله علما افزود: در دوران رژیم ستمشاهی این اجانب و بیگانگان بودند که برای کشور ما و مردم ما تصمیم می‌گرفتند، آن‌ها بودند که منابع خدادادی این کشور را به غارت برده و از آن استفاده می‌کردند و عملا کشور در اختیار آن‌ها قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری داهیانه امام راحل (ره) عزت و اعتبار به کشورمان بازگشت و ملت ایران خود تصمیم گیرنده امور شده و سرنوشتشان در دست خودشان قرار گرفت.

او از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به نیکی یاد کرد و ادامه داد: به برکت وجود نیرو‌هایی مخلص و همیشه در صحنه دشمنان توان کوچکترین اقدام نظامی علیه کشورمان ندارند چرا که به خوبی می‌دانند هر اقدام آن‌ها با شدیدترین واکنش‌ها مواجه می‌شود.

آیت الله علما امنیت موجود در استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با حضور فرماندهانی کارآزموده و مقتدر در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج امنیت خوبی در کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها برقرار شده است که جای تقدیر ویژه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.