ترابی: افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود + فیلم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه به پرسپولیس بازگشته ام، بسیار خوشحالم و در ایران پیراهنی هیچ تیمی جز پرسپولیس را نخواهم پوشید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از عقد قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: قبل از هر چیز ابتدا باید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را به خانواده‌های آن ها، اهالی فوتبال و هواداران تسلیت بگویم. همانطور که پیش از این به مسئولان باشگاه قول داده بودم، در ایران، پیراهن هیچ تیمی غیر از پرسپولیس را به تن نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از این که به پرسپولیس بر می‌گردم، خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود و مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که پرسپولیس خیز خود برای بازگشت به صدر جدول را برداشته است و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی به عنوان یک اولویت محقق شود.

ترابی تصریح کرد: این قهرمانی را جدا از آن که پرسپولیس شایسته آن است، به خاطر این ۲ عزیزی که از دست دادیم و برای این که هواداران بعد از این اندوه، خوشحال شوند، می‌خواهیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
ممنون چه بازیهای درخشانی در العربی کردی؟ ممنون که برگشتی! با تو حسرت لنگیا در آسیا تمام میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
خیلی جالبه. پنجره لنگ فقط ۲۴ ساعت بسته شد؟ نشد؟ نقل و انتقالاتش شروع شد؟ نشد؟ تو این مملکت چه خبره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
بله !!! شما افتخار نکنی کی افتخار کنه !!!! الان حکومت ، حکومت شما لنگی هاست ، از ورزات خانه های ورزش ( سلطانی فر ، نبی ، تاج سمیعی ، شکوری ، ) ، نفت ، مخابرات ، فناوری اطلاعات ( صدری -- آذری جهرمی ) همه و همه بوجه مملکت را به پای شما ریختند تا بلکه قهرمان اسیا باشید ، که این هم عرضه نداشتید ، لعنت براین فوتبال کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
به میلیارد تومانی که میگیری یا به اینکه تکه لنگ به خوت پیچیدی ، افتخار می کنی .
آخرین اخبار