مایکروسافت کمک‌های مالی سیاستمدارانی که تلاش کردند انتخابات ۲۰۲۰ را لغو کنند به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای کنگره که به لغو انتخابات ۲۰۲۰ رای دادند، برای رقابت‌های ۲۰۲۲ از مایکروسافت هیچ پولی دریافت نخواهند کرد. مایکروسافت اعلام کرده است که کلیه کمک‌های مالی مربوط به چرخه انتخابات ۲۰۲۲ را برای اعضای کنگره، مقامات ایالتی و سازمان‌هایی که برای لغو انتخابات تلاش کردند، متوقف خواهد کرد.

این شرکت به طور موقت کلیه مشارکت‌های سیاسی را پس از حمله ۶ ژانویه به پایتخت به حالت تعلیق درآورد، تا تمرکز خود را برای تصمیم گیری در مورد، تعلیق کمک‌های مالی بیشتر به افرادی که مخالف صدور مجوز کالج الکترال بودند، بیشتر کند. بر اساس اعلامیه مایکروسافت این تصمیم برای چرخه انتخابات آینده دائمی است، البته فقط برای سیاستمدارانی که تلاش کردند پیروزی رئیس جمهور جو بایدن را در انتخابات ۲۰۲۰ لغو کنند. (سایر سیاستمداران همچنان واجد شرایط کمک‌های مالی مایکروسافت خواهند بود)

مایکروسافت

برنامه جدید مایکروسافت برای کمک به کارمندان

مایکروسافت همچنین برنامه جدید خود به نام "ابتکار دموکراسی روبه‌جلو" را رسانه‌ای کرد. این به عنوان یک خروجی برای کارمندان طراحی شده تا به سازمان‌هایی که به جای حمایت از سیاستمداران، به دنبال اصلاح مالی در کارزار انتخاباتی و حمایت از حق رای هستند، کمک کند.

سرانجام، این شرکت از تغییر نام در کمیته PAC خود خبر داد، نامی که قبلا به MSPAC (کمیته اقدام سیاسی مایکروسافت) معروف بود، در ادامه به MSVPAC (کمیته اقدام سیاسی داوطلبانه مایکروسافت یا Microsoft Corporate Stakeholders Voluntary PAC) تغییر یافته که این امر برای انعکاس بهتر این نکته است که این گروه صرفاً از طریق کمک‌های داوطلبانه ذینفعان مایکروسافت تأمین می‌شود.

البته مایکروسافت تنها شرکت بزرگ فناوری نیست که تصمیم به توقف بودجه اعضای کنگره که خواستار لغو انتخابات سال ۲۰۲۰ بودند، گرفته است. گوگل هم در اواخر ژانویه اعلامیه مشابهی را صادر کرد. سایر شرکت‌های فناوری نیز چنین فشاری را در دستور کار دادند. همانطور که لیست جامع CNN نشان می‌دهد، شرکت‌های AT&T، آمازون، Verizon، Comcast، Dell و Intel از جمله شرکت‌هایی هستند که همه کمک‌های مالی به مخالفان نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را به طور نامحدود تعلیق کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار