مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت درباره آخرین وضعیت برگزاری رویداد بانوی برکت و ارسال ایده‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد ملی بانوی برکت با هدف طراحی مدل‌های بومی برای افزایش حضور بانوان در حوزه‌های اقتصاد خانواده و کسب‌و‌کار‌های خانگی، افزایش مشارکت اقتصادی بانوان، تقویت شبکه اجتماعی بانوان کارآفرین بنیاد برکت و ارائه طرح‌های صنایع خلاق در کسب‌و‌کار بانوان اجرایی می‌شود.

این رویداد قصد دارد تا در یک فرآیند جمع‌سپاری حل مسأله، مدل‌های بنیاد برکت را متناسب با نیاز‌ها و شرایط کارآفرینی زنان به روز کند و علاوه بر مدل‌های موفق قبلی، مدل اشتغال بانوان را نیز ارائه دهد. همچنین رویداد بانوی برکت همچنین می‌خواهد مشکلات زنان کارآفرین در حوزه اشتغال خانگی و خانوادگی را بررسی کند.

مرتضی نیازی مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت درباره آخرین وضعیت برگزاری رویداد ملی بانوی برکت در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رویداد بانوی برکت در راستای ایجاد کسب و کار برای بانوان ایجاد شده است.

او با بیان اینکه حدود یک ماه است که داوری ایده‌های ارسال شده در حوزه اشتغالزایی بانوان در حال انجام است، گفت: تاکنون ۵۰۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شده است.

نیازی ادامه داد: تا هر زمانی که ایده برای ما ارسال شود ما فرآیند داوری را برای آن‌ها انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.