معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان گفت: امروز در بین کارگران فصلی همدان کمک های مومنانه بسته های مواد غذایی و بهداشتی را توزیع کردیم.

علی چهاردولی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امروز بدون اطلاع رسانی قبلی در میادین و مراکز تجمع کارگران فصلی حاضر شدیم و به کارگران در انتظار برای کار، بسته‌های معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲۷۰ میلیون را تحویل دادیم.

او با بیان اینکه برخی کارگران را بسیج کارگری استان به ما معرفی کردند افزود: در بسته‌های این دوره کمک مومانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان برنج، روغن، ماکارانی، رب، عدس، ماسک و ژل بهداشتی قرار داشت که بین ۶۰۰ کارگر فصلی همدان توزیع شد.

چهاردولی اظهار داشت: این کمک مومنانه چهارمین دوره رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان و به مناسبت دهه مبارک فجر است وبرای هر بسته ۴۵۰  هزار تومان هزینه کرده ایم.

او با بیان اینکه  تاکنون این نهاد در استان ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر داشته است، ادامه داد: تا پایان امسال ۳ مرحله دیگر رزمایش  کمک مومانه را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.