همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، ۲۹ طرح با صرف یک هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال اعتبار در شهرستان شهرکرد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، ۲۹ طرح در شهرستان شهرکرد افتتاح و بهره‌برداری شد که برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در آیین افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: طرح‌های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر از سوی ۱۳ دستگاه اجرایی با هفت کاربری زیرساخت، صنعتی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، گردشگری و کشاورزی اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۸ نفر در این شهرستان فراهم شد.

ارژنگ اضافه کرد: مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شامل تولید موتور سیکلت دنده ای، گلخانه سبزی و صیفی، تولید نمایشگر شهری، شبکه آبیاری نوین، اصلاح شبکه‌های روشنایی، نصب کنتور‌های هوشمند برق، تولید مقوای دوبلکس، خوراک آبزیان، زیرساخت و آسفالت، اجرای مدرسه خیری، طرح هادی روستایی، معدن سنگ لاشه، بند سنگی ملاتی، توسعه شبکه دیتا، ارتقای سایت تلفن همراه، مرکز بهداشت، گازرسانی و اقامتگاه بوم‌گردی است.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه طرح جدید زیرساختی در شهرستان شهرکرد به مناسب دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا دهه فجر امسال سه هزار و ۳۲۹ طرح با ۴۹ هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال اعتبار در مناسبت‌های مختلف در استان افتتاح و بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار