تیم‌های فوتسال نوجوانان استعداد‌های درخشان مشهد و آتیه سازان شازند اراک به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشور راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بازی های پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور در گروه ۲  در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار شد که در آن تیم استعداد‌های درخشان مشهد با برتری ۲ بر یک در برابر تیم امید جلین گرگان به دوره بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.
 
تیم آتیه سازان شازند اراک هم توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم منصوری شاد کاشان را شکست دهد و به دور پایانی لیگ برتر نوجوانان کشور راه یابد.
 
 تیم آراد شاهرود هم به تساوی  ۴ _ ۴  در مقابل تیم فراز صومعه سرای رشت رضایت داد و نتوانست به دور بعد صعود کند.
 
در پایان رقابت‌های این دوره از مسابقات تیم استعداد‌های درخشان مشهد با پنج پیروزی و کسب ۱۵ امتیاز، تیم آتیه سازان شازند اراک با سه پیروزی و کسب ۹ امتیاز، تیم آراد شاهرود با ۲ پیروزی و یک تساوی و کسب هفت امتیاز، تیم فراز صومعه سرای رشت هم با یک پیروزی و سه تساوی و کسب ۶ امتیاز، تیم امید جلین گرگان با یک پیروزی و یک تساوی و کسب چهار امتیاز و تیم منصوری شاد کاشان با یک تساوی و یک امتیاز در رده نخست تا ششم قرار گرفتند.
 
تیم‌های مشهد و اراک در مرحله نهایی مسابقات نوجوانان با ۲ تیم صعود کرده از مسابقات گروه یک که در اصفهان برگزار می‌شود، رقابت‌های پایانی را برگزار خواهند کرد.
همچنین تیم منصوری شاد کاشان به دسته پایین‌تر سقوط کرد.
 
در رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر نوجوانان فوتسال کشور تیم‌های آراد شاهرود، استعداد‌های درخشان مشهد، آتیه سازان شازند اراک، امید جلین گرگان، فراز صومعه سرای رشت و منصوری شاد کاشان حضور داشتند .
 
نوجوانان فوتسالیست کشور در ۲ گروه ۶ تیمی در شاهرود و اصفهان به مدت پنج روز با هم رقابت کردند.
 
انتهای پیام / گ
برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.