هواشناسی قم اعلام کرد:مدل های هواشناسی حدود پنج میلیمتر بارش برای مرکز شهر و شمال استان پیش بینی کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اسماعیلی ،کارشناس هواشناسی قم گفت: روز جمعه آسمان ابری را در استان شاهد بودیم  و بارش هایی هم برای مناطق غربی و شمال استان ثبت شد.

او افزود: روز شنبه هم  آسمان ابری  برای بیشتر ساعات روز در استان پیش بینی شده  است ،برای مناطق غربی یعنی دستجرد و اطراف و شمال استان بارش باران پیش بینی شده اشت.

کارشناس هواشناسی قم ادامه داد: انتظار داریم در ساعات کوتاه نیمه شب،  بارش هایی به صورت باران و برف برای غرب و جنوب  استان داشته باشیم  ،برای شرق هم بارش باران را خواهیم داشت.

اسماعیلی گفت: مدل های هواشناسی حدود پنج میلیمتر بارش برای مرکز شهر  و شمال استان  پیش بینی کرده اند.

او ادامه داد: اما برای غرب و جنوب استان بارش های بهتری را شاهد هستیم و  ممکن است در ساعات کوتاهی شدت بارش ها افزایش پیدا کند .

کارشناس هواشناسی قم گفت: پدیده دیگر روز شنبه مه آلودگی است، به ویژه در شب تقریبا برای تمام مناطق پدیده مه پیش بینی می شود،البته غرب استان به دلیل ارتفاع بیشتر و جنوب استان مه بیشتری را شاهد هستیم و کاهش دید افقی  را خواهیم داشت.

اسماعیلی عنوان کرد: وزش باد برای روزهای شنبه و یکشنبه ملایم است .

کارشناس هواشناسی قم اظهار کرد: برای ۲۴ ساعت آینده بیشینه دمایی که در استان به ثبت رسیده است ، ۱۳ درجه مربوط به شکوهیه و کمینه دما ی ثبت شده، ۲ درجه مربوط به کوه سفید است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار