سردار محمدرضا مقیمی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید گزارشی از اقدامات پلیس امنیت اقتصادی ناجا ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد علوی گرگانی،از مراجع عظام تقلید در دیدار سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار کرد: ضمن تشکر از همه عزیزان در نیروی انتظامی و تبریک سالگرد ولادت حضرت زهرا (س)، یکی از مشکلات جامعه مسئله وظیفه شناسی است هر کسی باید بداند وظیفه اش چیست اگر انسان از وظیفه خود آگاه شود در صورتی که خدای نکرده خلافی هم داشته باشد، پیش وجدانش محکوم می‌شود.

او  با بیان این که خداوند نفس لوامه را در وجود انسان قرار داده و این از امانت‌های الهی است که انسان را سرزنش می‌کند، افزود: اگر به خودشناسی برسیم، نسبت به وظایف مان نیز آگاهی پیدا می‌ کنیم.

آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: باید در نیروی انتظامی افرادی که نسبت به وظایف شان دلسوز هستند مورد تشویق قرار بگیرند، چون دلسوزی منشاء اثر گذاری است.

مرجع معظم تقلید تصریح کرد: بحمدالله تا به حال گزارشاتی که به ما داده شده خصوصاً در ارتباط با اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی بسیار دلگرم کننده است، سردار "اشتری" شخصیتی دلسوز و مهربان است خداوند به فرمانده و همه شما توفیق دهد تا همچنان شاهد حسن عمل شما باشیم.

سردار محمد رضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا نیز در این دیدار  طی سخنانی با اشاره به اهمیت اقتصاد در جامعه گفت: ما به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی در حوزه امنیت اقتصادی خدمت می‌کنیم.

او با بیان این که پلیس امنیت اقتصادی در ۳ حوزه مبارزه با قاچاق کالا، جرایم اقتصادی و حوزه گمرک فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در یک سال گذشته تمرکز خود را در بحث اقتصادی گذاشته و از ابتدای شروع کرونا قرارگاه عملیاتی را تشکیل دادیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: حضور فیزیکی و اطلاعاتی کامل باعث شده تا کشفیات زیادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا داشته باشیم به ویژه ماسک و وسایل بهداشتی و درمانی که بلافاصله در بین مردم توزیع می‌شود ؛ بحمدالله توانستیم کمبودی را که در اقلام بهداشتی و پزشکی بود و عده‌ای از این موقعیت سوء استفاده می‌کردند را مرتفع کنیم.

سردار مقیمی با بیان این که در مبارزه با احتکار کالا نیز ۷ طرح عملیاتی اجرا و انبار‌های بسیار بزرگی در این طرح شناسایی شدند، به کشف احتکار ۶ هزار دستگاه خودرو و ۲۸ میلیون اقلام بهداشتی در سال ۹۹ اشاره کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: پلیس گمرک در ورودی و خروجی مرز‌ها هم حضور مستقیم دارد و علی رغم برخی کارشکنی‌ها با حمایت فرمانده ناجا اقدامات خوبی در حال انجام است و سعی کردیم نقش سربازی خود را به خوبی انجام دهیم. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار