مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هوادران تیم استقلال بابت از دست دادن ضربه پنالتی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازی مقابل نساجی مازندران در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: جای هواداران در ورزشگاه خالی است. بابت ضربه پنالتی عذر خواهی کنم و خیلی از این موضوع ناراحت شدم و البته فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید. امیدوارم هواداران مرا ببخشند.

او افزود: نزدیک ۶ ماه است که باشگاه قولی به من داده است و به من گفتند قراردادم را درست می‌کنند. هر روز به من قول می‌دهند و نمی‌دانم مدیران چه ذهنیتی نسبت به بازیکنان دارند. ما از لحاظ روحی بهم ریختیم و نمی‌دانم چه فردی جوابگوی این بی احترامی ها است. همیشه با غفوری صحبت کردم و نمی‌خواهم خودم را درگیر کنم. اما اگر نمی‌خواهید چیزی را درست کنید چرا مدام قول می‌دهید؟

قایدی بیان کرد: آخر شب نزد سعادتمند رفتم و به علت خستگی وی وعده داده شد قرارداد من در قطر اصلاح شود که در آنجا صحبت‌ها انجام شد در نهایت به من گفتند مهر باشگاه موجود نیست. دوباره به تهران بازگشتیم و سعادتمند از مدیریت کنار رفت و مددی جایگزین وی شد. هربار مدیر برنامه ام را نزد مددی فرستادم وعده‌های پوچ دادند و اعضای مرا بر هم زدند و تمرکز ندارم.

او افزود: در اردو به ما پرسی غذا می‌دهند! من نمی‌دانم در کجای دنیا به بازیکن اینطور غذا می‌دهند. ۲ دست لباس در اختیار ما می‌گذارند که یک دست آن را باید برگردانیم. در سنگ و شیشه تمرین می‌کنیم.

قایدی درباره اینکه گویا برخی از صدر نشینی تیم استقلال ناراحت هستند گفت: ما نمی‌دانیم صاحبمان چه کسی است؟! هواداران باید بدانند ما با چه سختی کار‌ها را پیش می‌بریم. وقتی تیمی صدر نشین است باید نگاه ویژه داشته باشند.

او درباره پیشنهاد خارجی تیم‌های دیگر گفت: من خودم نمی‌دانم و قلبن استقلال را دوست دارم و اگر شرایط تیم مهیا باشد هیچ گاه علاقه ندارم از این تیم جدا شوم. اگر امکانات خوب باشد هیچ فردی دلش نمی‌خواهد از استقلال جدا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار