کارت‌های سوخت متخلف در سیستان و بلوچستان در صورت تکرار تخلف، از طرح کدینگ اخراج می‌شوند و پس از آن در هیچ یک از جایگاه‌های استان قادر به سوختگیری نخواهند بود.

ابراهیم پوریزدانی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان‌های نظارتی استان، برخی از کارت‌های سوخت بنزین و نفتگاز خودروها، سوختگیری غیر متعارف و غیر مجاز داشته و مورد سوء استفاده قرار گرفته و از سوی مراجع قضایی مسدود شده اند.

ابراهیم پوریزدانی افزود: برابر مصوبات کمیته سوخت استان، چنانچه پس از پایش تراکنش کارت‌های سوخت، کارت سوخت مالکین خودرو‌ها به هر طریقی مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد، طبق موازین قانونی و قضایی با مالکین کارت‌های سوخت برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: کارت‌های سوختی که به دلیل تخلف از طرح کدینگ استان اخراج شوند پس از آن هرگز نمی‌توانند به این طرح باز گردند و مالکین این کارت‌ها در هیچ یک از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان نمی‌توانند سوخت دریافت نمایند.

مدیر منطقه زاهدان خطاب به مالکین خودرو‌ها هشدار داد! مراقب کارت سوخت خودروی خود باشند و آن را در اختیار سایر افراد قرار ندهند. وی گفت هر کارت سوخت مخصوص خودرویی است که برای آن صادر شده است و واگذاری آن به افراد دیگر مجاز نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار