سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت بگویم. امیدوارم خدا به خانواده‌های آن‌ها صبر بدهد. باور رفتن میناوند و انصاریان سخت است. امیدوارم روحشان شاد باشد.

تارتار درباره بازی تیمش با ماشین سازی گفت: هر ۲ تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند، زیرا مساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد. هر ۲ تیم خوب پرس کردند و دونده و جنگنده بودند. نتیجه بازی ۴ گل در نیمه اول بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما کم دقت بودیم. در نیمه دوم بازی پایاپایی بود و ما برتری محسوسی داشتیم، تا اینکه بازیکن جوان ما اخراج شد. ما تاوان جوانگرایی را می‌دهیم. فلاح بازیکن خوب ما است، اما با اخراجش تیم ضربه خورد. هر کدام از ۲ تیم می‌توانستند برنده باشند. این بازی تمام شد و باید از این بازی درس بگیریم که در آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد عملکرد داوری در این دیدار خاطر نشان کرد: یکی، صحنه مشکوک وجود داشت که من از آن دور بودم و دید خوبی نداشتم. داور و همکارانش عملکرد خوبی داشتند و کار آن‌ها در نتیجه تأثیرگذار نبود. اگر آن ۲ صحنه مشکلی نداشته باشد، داوران قضاوت خوبی را انجام دادند.


بیشتر بخوانید:


او درباره میانگین سنی پایین تیمش گفت: ما غفلت کردیم و این به جوان بودن تیم برمی‌گردد. روی هر ۲ گلی که خوردیم،   توپ در اختیار ما بود و با اشتباه یکی از بازیکنانمان گل دوم را دریافت کردیم. به هر حال استفاده از بازیکنان جوان تاوان دارد. این مسئله فقط مو‌های ما را سفیدتر می‌کند. مربیگری شغل پراسترسی است.

تارتار افزود:  باشگاه باید تیم را تقویت کند، زیرا با این وضعیت کار ما و مقابله با تیم‌های دیگر سخت است. تیم‌های دیگر هزینه‌های زیادی می‌کنند. تیم ما باید تقویت شود که در نیم‌فصل کارمان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار