سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی با گل گهر سیرجان و شرایط تیمش توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان، در نشست خبری اظهار داشت: باتوجه به این که هفته چهاردهم را پشت سر گذاشتیم، هر ۲ تیم شناخت خوبی از هم داشتند. می‌دانستیم که در سیرجان کار دشواری داریم، زیرا گل‌گهر خط حمله خوبی دارد و فلسفه سرمربی این تیم فوتبال  تهاجمی است. به اعتقاد من بازی خوبی بود و موقعیت خیلی زیادی به حریف ندادیم و تلاش کردیم در ضدحملات موقعیت ایجاد کنیم.

حسینی درباره این که گل‌گهر در ابتدای نیمه دوم فشار خوبی بر نفت مسجدسلیمان وارد کرد، گفت: با توجه به این که گل‌گهر یک تعویض خوب داشت و یک مدافع بازیساز و هافبک رو به جلو به بازی آورد، تنوع حرکتی این تیم افزایش یافت و باعث شد در ۱۰، ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم نظم تیم ما به هم بریزد. پس از آن ما بهتر شدیم و اگر فرصت به دست می‌آوردیم از آن استفاده می‌کردیم و به دنبال گلزنی به گل‌گهر بودیم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که نتایج خوب تیمش ادامه خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: ما یک تیم جوان هستیم و بازیکنان باانگیزه‌ای داریم، کار و تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم که مسئولان این مسائل را ببینند و به تیم ما کمک کنند و اجازه ندهند که نفت مسجدسلیمان به خاطر مشکلات مالی و کمبود امکانات اُفت کند. توانمندی من و بازیکنانم تا یک حدی است و مسئولان باید رسیدگی کنند. جا دارد از بازیکنان و باشگاه گل‌گهر تشکر کنم و به آن‌ها به خاطر تیم خوبی که هستند، تبریک بگویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار