نماینده مردم تربت حیدریه:

اعلام جرم دادستان خراسان رضوی علیه فرماندار تربت حیدریه

نماینده تربت‌حیدریه گفت: دادستانی استان نسبت به مواضع فرماندار این شهرستان اعلام جرم کرده و مراحل قضایی آن در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه شب در ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با قدردانی از نگاه انقلابی، با بصیرت و اقدام به موقع مردم نسبت به اظهارالت اخیر فرماندار این شهرستان، گفت: تربت حیدریه مبداء مقاومت بوده و همچنان هست، لذا دادستانی استان نسبت به این مواضع اعلام جرم کرده و مراحل قضایی آن در دست اجراست.

او افزود: مردم تربت حیدریه منتظر وعده‌های داده شده و عکس العمل دستگاه قضایی و دولتمردان هستند، چرا که این شهر یکهزار شهید در کشور به پیشتازی در انقلاب و مقاومت شهره است و این گونه سخنان از زبان مقام عالی دولت در شهرستان در شان مردم نیست.

نماینده تربت‌حیدریه با بیان اینکه موضوع اتفاق افتاده اصلا سیاسی و دعوا بین اصلاحطلب و اصولگرا نیست ادامه داد: در مورد مسایلی که خط قرمز است ساکت نمی‌نشینیم، چرا که اسرائیل موضوعی نیست که از کنار آن بگذریم.

زنگنه بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب و از ابتدایی که اسرائیل اعلام موجودیت کرد خط قرمز علما و اسلام و مسلمین مبارزه با اسرائیل بوده و هست، حالا اینکه مقام دولتی که حقوقش، منابعش و میزش به راه است و آدم‌ها را به دلخواه خودش در این شهر جابجا می‌کند و بعد از تبعات محو اسرائیل می‌گوید جای بسی تاسف است.

او تصریح کرد: دولت جوان حزب اللهی و انقلابی برای علاج مشکلات کشور راهبردی است که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ترسیم شده و این قدر باید جسور باشیم که بگوئیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

نماینده تربت حیدریه تاکید کرد: برخی‌ها در رسانه‌ها به دروغ می‌گویند که استیضاح شهردار تربت حیدریه از تبعات انتخابات مجلس است و حال انکه چند ماه قبل از انتخابات این موضوع کلید خورده بود.
 
زنگنه اظهار کرد: انقلاب اسلامی علی رغم اینکه حکومت طاغوت را کنار زد، اسلام ناب سیاسی را در کشور حاکم کرد.

او افزود: انقلاب اسلامی یک سیره معنوی و سیاسی، با سیاست ورزی مومنانه وخردمندانه وادبیات جدیدی که از زندگی اهل بیت علیه السلام گرفته شده بود توسط امام راحل بنا شد.

نماینده مردم تربت حیدریه ادامه داد: در سیاست ورزی غیر مومنانه برای اینکه انسان به جایگاه و یا کرسی برسد اجازه دروغ، نیرنگ و تبلیغات فریب دهنده دارد و در نهایت می‌تواند متوسل به خشونت شود، اما در سیاست ورزی مومنانه امام خمینی (ره) به ما آموخت برای رسیدن به کرسی در نظام اسلامی حق نداریم هر کاری را بکنیم.

هنوز عده‌ای در این کشور منتظر بایدن و معاون مالی او هستند

زنگنه  با اشاره به یکی از نمونه‌های اسلام ورزی مومنانه توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: می‌گویند چراعلی رغم خباثت و بدعهدی آمریکایی ها، رهبری برای برجام کاری نمی‌کند، حال آنکه رهبری فرمودند اگر قرار است انرژی هسته‌ای راه و یا ارتقا یابد باید از طریق بند‌های برجام انجام شود.

او تصریح کرد: عده‌ای در این کشور ظلم ۴۲ ساله آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی و مردم این کشور را دیدند و متاسفانه هنوز منتظر بایدن و معاون مالی او هستند تا مشکلات ما را حل کند.

کاری که در مجلس انجام شد خوب بود، اما دولت آن را اجرا نمی‌کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که در جلسات کمیسیون تلفیق، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مکرر اعلام می‌کند که آنچه مجلس در بودجه تغییرات ایجاد کند آن را می‌پذیریم، گفت: این در حالی است که رییس جمهور دائم اعلام می‌کند که آن را اجرا نمی‌کنیم.

کشور را معطل بایدن کردند

نماینده تربت‌حیدریه تاکید کرد: به فرض اینکه این تولیدات نفتی باشد، حالا با توجه به مجموع سهمیه اوپک برای همه کشور‌ها که ۱.۴۰۰ هزار بشکه است به کجا می‌خواهیم صادر کنیم.

زنگنه به استدلال دولت در خصوص فروش نفت با این حجم در سال آینده اظهار کرد: آن‌ها می‌گویند که قرار است بایدن بیاید و محدودیت‌ها و تحریم‌ها برداشته شود.

رییس فراکسیون گام دوم انقلاب گفت: ۵۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی از پول بیت المال را به چند نفر دادند و اگر قرار بود به اهلش بدهند اکنون قیمت کالا‌های اساسی اینگونه نبود.

او افزود: اعلام کردیم کسانی که خانه خالی دارند و یا ماشین چندین میلیاردی دارند چرا نباید مالیات بدهند، اما آقایان نارحت شدند، از طرفی ۷۵ درصد حقوق کارمندان را بدون نگاه به قشر کارگر، کارفرما و سایرین افزایش دادند.

انتهای پیام/ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار