طی ششمین روز از دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری شهید محمدعلی مسعودی راد در شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ناصر عسکری، قائم مقام کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح  مرکز نیکوکاری شهید محمدعلی مسعودی راد که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل اداره زندان‌های استان کرمان و جمعی از مسئولان استان و خانواده شهید محمد علی مسعودی راد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد در گام دوم انقلاب و در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث برون سپاری کار امداد و واگذاری کار مردم به خود مردم است.

او با بیان اینکه هر کجا مردم در صحنه حضور داشته و پای کار بوداه اند کار‌ها به خوبی انجام شده افزود: فلسفه مراکز نیکوکاری نیز واگذاری کار مردم به خود مردم است.

عسکری بیان داشت: تاکنون ۳۶۵ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه اندازی شده است و خدمات خوبی با همکاری این مراکز به نیازمندان ارائه شده است.

او شناسایی نیازمندان و خیران هر محله را یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری اعلام کرد و گفت: با این اقدام می‌توان کمک‌های خیران هر محله را جمع آوری و بین نیازمندان همان محله توزیع کرد.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: کمیته امداد به‌عنوان یک هماهنگ کننده در کنار مراکز نیکوکاری کار نظارت بر مراکز را بر عهده دارد که امیدواریم با هم افزایی و در کنار هم بودن بتوانیم خدمات خوبی به نیازمندان جامعه ارائه کنیم.

عسکری با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند اظهار کرد: این آمار بالا زیبنده استان کرمان نیست، امیدواریم روزی برسد که هیچ فقیر و محرومی در جامعه نداشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار