ملی‌پوشان فیلیپین دیگر رقیب کاراته کا‌های ایرانی در کاراته وان ترکیه

تیم ملی کاراته فیلیپین به زودی در تورنمنت کاراته وان استانبول شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از philstar, تیم ملی کاراته فیلیپین ۲۲ فوریه به استانبول ترکیه پرواز خواهد کرد تا برای حضور در المپیک توکیو در مسابقات کاراته وان این کشور, محک جدی بخورد.

ریچارد لیم، رئیس فدراسیون کاراته فیلیپین اعلام کرد جیمی لیم، شریف عفیف، ایوان آگوستین و آلوین باکتیکان به جونا تسوکی و جوآن اوربون در استانبول ملحق می‌شوند و در آن جا اردویی ۳ ماهه برگزار خواهند کرد. آن‌ها پس از مسابقات کاراته وان ترکیه به پاریس سفر می‌کنند تا با برگزاری مسابقات کاراته وان پاریس ۳ نفر از بازیکنان خود را به المپیک توکیو بفرستند.

لیم در این باره گفت: ما شانس زیادی در پاریس داریم؛ زیرا بیشتر بازیکنان برتر ما شرایط خوبی برای رسیدن به المپیک ژاپن دارند. در صورتی که بازیکنان ما به توکیو برسند، برای اولین بار به روی تاتامی المپیک پا می‌گذارند.

به غیر از فیلیپین، برای حضور در این رقابت‌ها تا امروز ۷۴ کشور از جمله الجزایر، اتریش، آذربایجان، بلژیک، شیلی، استونی، آلمان، اردن، لوکزامبورگ، مقدونیه، صربستان، تونس و ترکیه ثبت نام کرده‌اند و تیم ملی کاراته ایران یکی از قطب‌های این رشته ورزشی هم برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار