تعمیر انواع شناورها به همت جهادگران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران

رئیس برنامه ریزی تعمیر شناور‌های متوسط ایزوایکو گفت:به همت جهادگران صنعت دریایی کشور انواع شناور‌ها در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در حال تعمیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مهدی حق دوست، رئیس برنامه ریزی تعمیر شناور‌های متوسط ایزوایکو گفت:اکنون ۱۲ فروند شناور در اندازه‌های مختلف در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران  با همت متخصصان بومی در بندرعباس در حال تعمیر است.

حق دوست افزود: ایزوایکو در بخش شناور‌های متوسط با داشتن چهار محوطه به طول ۲۰۰ متر ظرفیت بسیار بالایی برای تعمیرات دارند و در این مجموعه شناور‌های متوسط تا ۱۱ هزار تن می‌توانند تعمیر شوند.

او گفت:بیشتر این شناور‌ها از نوع تانکر، نفت کش، شناور‌های مسافربری، لایروب، بارج، کانتینر‌های چند منظوره و صیادی بوده است که با موفقیت تعمیر شده است.

رئیس برنامه ریزی تعمیر شناور‌های متوسط ایزوایکو افزود:عمده اقدامات صورت گرفته برروی این شناور‌ها در زمینه‌های تعمیرات زیرآبی، تعمیرات موتوری، تعمیرات رانش، رفع نقص گیربکس، داک اضطراری برای رفع نقص شافت پروانه و همچنین رفع نقص دسته مانور‌ها و جک‌های بالابر بوده که به دست متخصصان توانمند داخلی انجام شده است.

این شرکت به صورت میانگین هر ماه توانایی تعمیر ۸ فروند شناور را دارد وهزینه تعمیر هر فروند شناور در این مجتمع ۴۰ درصد کمتر از تعمیر در کشور‌های خارجی است که این امر سبب صرفه جویی ارزی در کشور می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلاوران ایرانی
۰۷:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
افرین بر مردان ایرانی به متخصصان ایرانی به وطن پرستان ایرانی