دبیر مجمع زنان اصلاح طلب گفت: فرصت مناسبی فراهم شده است که ما بتوانیم علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات، پرچم تلاش و فعالیت زنان اصلاح طلب را همواره بالا نگه داریم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری دبیر مجمع زنان اصلاح طلب در دومین کنگره این مجمع، با اشاره به فعالیت‌های این تشکل در سال‌های اخیر گفت: ما اولین کنگره را در سال ۹۶ برگزار کرده‌ایم و در طی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ فعالیت‌های زیادی انجام داده‌ایم.

او ادامه داد: از آنجایی که باید ضوابط و دستورالعمل‌های وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را اجرا کنیم، از اوایل امسال در جلسات شورای مرکزی گفت‌وگو‌هایی را درباره برگزاری دومین کنگره داشتیم و توسط شورای مرکزی، کمیته‌ای به عنوان «کمیته برگزار کننده کنگره» انتخاب شد که باید همه جوانب و مسائل را مورد بررسی قرار می‌داد.

صدر اعظم نوری افزود: کمیته برگزار کننده کنگره همکاری‌های لازم را با وزارت کشور انجام داد و تأییدیه‌های لازم را از وزارت کشور و کمیسیون ۱۰ ماده احزاب گرفت و فعالیت استان‌ها را برنامه‌ریزی کرد، با استان‌ها ارتباط برقرار و از آن‌ها درخواست شد که نمایندگان خود را برای حضور در کنگره معرفی کنند.

دبیر مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به برگزاری جلسات این مجمع گفت: طبق اساسنامه و ضوابط وزارت کشور، امروز ساز و کار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که بین ۱۹ نفر از نامزد‌ها رأی‌گیری خواهد شد و ۱۱ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

او در ادامه تصریح کرد: براساس ضوابط وزارت کشور باید با بخش خصوصی همکاری داشته باشیم که پلتفرم مناسبی را تهیه کنند به گونه‌ای اعضای کنگره حداقل ۳۰۰ نفر بتوانند هم زمان حضور داشته باشند و رأی دهند که خوشبختانه با بخش خصوصی و شرکت‌های با تجربه در اجرای مجازی برنامه و رأی گیری مجازی انجام شد و کار به سرانجام رسید؛ با تلاش‌های دوستان در شورای مرکزی و نمایندگان مجمع در استان‌ها، اکثریت استان‌ها حضور فعال داشتند و اعلام آمادگی کردند.

صدراعظم نوری در پایان خاطرنشان کرد: فرصت مناسبی فراهم شده که ما بتوانیم علیرغم همه محدودیت‌ها، مشکلات، موانع و مسائلی که وجود دارد، پرچم تلاش و فعالیت زنان اصلاح طلب را همواره بالا نگه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار