مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

پراید حامل ۱۷۰ کیلو تریاک به ضرب گلوله متوقف شد

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان با همکاری ماموران پاسگاه "حسن آباد" حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور "رامشه-حسن آباد" به یک سواری پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: راننده خودرو با سرعت زیادی قصد متواری شدن را داشت که ماموران پس از اخطار‌های لازم و با رعایت قانون بکارگیری سلاح چندین گلوله به سمت خودرو شلیک و سرانجام خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سوداگر مرگ که عرصه را برخود تنگ دید خودرو را رها و در تاریکی شب متواری شد.
سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه هویت این سوداگر مرگ مشخص شده و بزودی دستگیر می‌شود اظهار داشت: در بازرسی از خودرو ۱۷۰ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خطاب به والدین گفت: مراقب نوجوانان و جوانان خود باشید تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند، شناخت کافی نسبت به دوستان نوجوانان و جوانان خود داشته باشید، اجازه دوستی با افراد ناباب را به آن‌ها ندهید و اگر مورد یا مشکل خاصی در رابطه باموضوع مواد مخدر داشتید حتما با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس یا به مراکز مشاوره نیروی انتظامی واقع در کلانتری‌ها یا پلیس مبارزه با مواد مخدر رجوع و موضوع را اعلام کنید تا راهنمایی‌ها و اقدامات لازم انجام شود.
 

دستگیری باند سارقان باغ ویلا‌ها در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی ازشهروندان مبنی بر سرقت اموالی از قبیل پمپ آب، قیچی باغبانی، دستگاه دی وی آر، چای ساز، باند و ... از باغ ویلای شخصی وی در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود موفق به شناسایی هویت اصلی سارقان شده و با همکاری ماموران کلانتری ۲۲ شهرستان اصفهان حین گشت زنی و کنترل هوشمند حوزه مربوطه در نهایت یکی از سارقان که قصد ورود به یک باغ داشت را مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: متهم پس از دستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۹ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها و یک فقره سرقت از مغازه با همدستی ۳ نفر دیگر از همدستان خود اقرار کرد.

سرهنگ ترکیان عنوان کرد: همدستان متهم نیز در عملیاتی دیگر توسط ماموران دستگیر و با تکمیل شدن پرونده همگی این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

جاساز حرفه‌ای ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در"مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "مبارکه" حین کنترل یکی از محور‌های ارتباطی این شهرستان به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: از این اتوبوس مسافربری بازرسی شد که که ۳۷ هزار و ۳۸۰ نخ سیگار و یک هزار و ۸۹۰ بسته تنباکوی خارجی قاچاق که در سقف اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است ادامه داد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ رضا محمدی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

گازگرفتگی اعضای خانواده‌ای در شهر زازران
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: صبح امروز چهار نفر از اعضای خانواده‌ای شامل مرد ۴۰ ساله و بانوی ۵۲ دساله همچنین دو فرزند ۱۵ و ۱۷ ساله این زوج با انتشار گاز منوکسیدن کربن ناشی از دود زغال دچار گازگرفتگی شدند.
پراید حامل ۱۷۰ کیلو تریاک به ضرب گلوله متوقف شد / دستگیری باند سارقان باغ ویلا‌ها در اصفهان


غفور راستین افزود: در تماس با فوریت‌های پزشکی اورژانس ماموران به محل اعزام شدند و مسموم شدگان را احیا و برای درمان به بیمارستان امام فلاورجان منتقل کردند.

کشف تریاک در محموله پیاز در کاشان

سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، گفت: با دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در محور ورودی شهر کاشان از خودرو متهم ۴۹ کیلو و ۵۰ گرم تریاک کشف شد.

او، اظهار داشت: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان موادمخدر قصد خریداری مقداری مواد از استان‌های جنوبی کشور و انتقال آن با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار صیفی‌جات (پیاز) را به تهران دارد برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

به گفته او، با تایید صحت خبر در این تحقیقات و قصد متهم برای تخلیه محموله در تهران ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از مدتی کنترل خودرو‌های عبوری، خودرو متهم را در یکی از محور‌های مواصلاتی در شهر کاشان مشاهده و پس از تعقیب خودرو در نهایت خودرو متهم را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم مقدار ۴۹کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که لابلای محموله پیاز جاسازی شده‌بود، کشف شد.
گفتنی است: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.