رئیس شبکه بهداشت و درمان  ماهشهر گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن اصول بهداشتی باعث شد امروز دچار بحران افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان شویم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی  رئیس شبکه بهداشت و درمان  ماهشهر گفت: عادی انگاری و رعایت نکردن اصول بهداشتی باعث شد امروز دچار بحران افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان شویم و اگر وضع به همین منوال پیش رود مطمئنا با پیک شدیدی مانند پیک تابستان گذشته که تعدادی زیادی از همشهریان را از دست دادیم، مواجه خواهیم شد.

او بیان داشت: از همه شهروندان به خصوص افراد مسن و افرادی که سابقه‌ی بیماری زمینه‌ای دارند درخواست می‌کنم فقط به جهت انجام کار‌های ضروری از منزل خارج شوند و از برگزاری نشست‌های دورهمی و خانوادگی بپرهیزند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و از ماسک استفاده کنند.

شنبدی افزود: متولیان امر صنعت و ادارات نیز سرویس کارکنان خود را به جهت رعایت اصول بهداشتی رصد نمایند و تا آنجا که امکان دارد شیفت‌های خود را طوری ببندند که با کمترین رفت و آمد و تجمع روبرو شوند.

دبیر ستاد مدیریت کرونا بندرماهشهر تصریح کرد: روز شنبه جلسه‌ی ویژه ستاد کرونا در سطح شهرستان برگزار و در این جلسه در خصوص افزایش محدودیت‌ها تصمیم گیری خواهد شد و با توجه به شرایط، سطح بازگشایی‌ها را کاهش خواهیم داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با کوچکترین علائم ویروس کرونا به مراکز ۱۶ ساعته شبکه بهداشت و درمان در بندر ماهشهر و بندر امام مراجعه کنند تا در صورت لزوم بستری شوند.

شنبدی گفت: به هر حال این بیماری یک بیماری ملی است و انتظار است همه مسئولان به کمک آیند و بخصوص می‌توان در قالب اجرایی کردن طرح شهید سلیمانی اقدامات خیلی خوبی را در زمینه غربالگری بیماران کرونایی و اطرافیان آن‌ها انجام داد تا با یاری هم این پیک را هم کنترل و تبعات آن را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.