بیگلری:

بهار امسال منتظر واکسن ایرانی باشید

رئیس انستیتو پاستور گفت:یکی از کاراترین واکسن‌های دنیا حاصل همکاری ما با کوبا است که فاز ۳ را در چند هفته آتی در هر دو کشور خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیگلری رئیس انستیتو پاستور با اشاره به اینکه بهار امسال منتظر واکسن ایرانی باشید اظهار کرد:دانشمندان ایرانی مانند مرزبانان تلاش می‌کنند و از ملت عزیز خواهش می‌کنیم تا مشوق آن‌ها باشند مشوق کسانی باشند که کشور‌های دیگر آرزوی داشتن چنین دانشمندانی را می‌کنند.

او گفت: این واکسن‌ با دقت بسیار بالا و با همکاری ما با کشور کوبا آماده شده و درکشور ایران و کوبا وارد کارآزمایی بالینی می‌شود ؛ البته فاز ۳ را در چند هفته آتی در هر دو کشور خواهیم داشت.

بیگلری افزود: قبل از سال نو فاز نهایی با افتخار در کشورمان انجام می‌شود، با افتخار می‌توانیم بگوییم که در مجموعه کشورمان سه شرکت را داریم که این واکسن را دارند و گروه‌های دیگر هم در حال ورود هستند، با توجه به سختی‌هایی که امسال کشیده شد، ملت واقعاً منتظر خبر خوب هستند تا در بهار امسال خبر‌های بسیار خوبی را از واکسن‌های ایرانی مردم دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار